SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 29 september 2008

Av Anna - 29 september 2008 13:02

Idag händer det inte så mycket, ska ta tag i trimningen och trimma de två marsvinen som ska med på lördag.=)
Det är deras första gång, så det ska bli intressant att se hur de reagerar på trimningen och sen ska det framförallt bli skoj att se hur det går för dem på utställningen på lördag!=P

Har nu bestämt mig för att det nog blir Rävland också i december, och det blir då Elektra, Liza, Johnny och Julia som följer med.
Efter den utställningen kommer dessutom Elektra sättas med hane.

Så för min del är det alltså 4st utställningar kvar i år.=)
Har ett otroligt utställningssug nu inför lördag, ska bli så skoj att komma iväg på lite utställningar nu igen. Men på samma gång har det varit skönt nu med ett lite längre uppehåll från allt trimande och resande.

Har inte varit nöjd med bilden på Julia inne på hemsidan, så idag när jag ändå är ledig passade jag på att ta en ny bild. Resultatet blev följande:



Lilla söta Julia är definitivt en av de bäst typade ungarna jag fått här hemma, men hon slår nog inte Grace, som har ett så otroligt fin huvud! Dock är nog öronen på Julia bättre placerade...=P

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards