SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg under april 2010

Av Anna - 12 april 2010 09:25

Var på utställning i lördags och hade med mig DKCH SunQuicks Canasta och ställde. Det gick väldigt bra för henne i ras där hon blev 1/6 på 88p och fick cert. Därmed kan hon nu även titulera sig för Svensk Champion!! I pet gick det inte lika bra då jag slarvat lite med rengöringen av öronen på henne...

När jag kom hem sedan så sattes hon med hane, Nonself DE Golden roan hanen SCH Polka Pig's Look like a true Blue Royal. Ska bli så spännande med lite roan igen!


Blue Royal och Canasta.


SCH Polka Pig's Look like a true Blue Royal.

Av Anna - 3 april 2010 19:17

Nu har även Sir Pothos hittat ett nytt hem. Han kommer flytta hem till S i Stockholm om en vecka i samband med utställningen i Landskrona. Tror han kommer få det kanon bra där tillsammans med en Self Black hane från Duettens. Stort tack till I som hjälper till med transporten av honom upp till Stockholm! :)


Så om en vecka kommer jag alltså på mindre än två veckor ha gått från sju marsvin till endast tre stycken.... Eller ja fyra kommer jag ju ha eftersom jag ska låna hem en hane till Canasta i fem veckor.

På tal om kullar så har jag även bestämt hane till Canastas dotter. Det kommer bli en fin Self PE Golden som har hel engelsk stam. Finns mer info om den kullen inne på min hemsida (www.starlights.webb.se).


Jag hoppas verkligen på något riktigt fint från båda dessa kullarna då jag som sagt bara har tre stycken marsvin just nu och känner att jag inte vill köpa in något nytt för tillfället heller.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards