SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg under februari 2007

Av Anna - 24 februari 2007 18:02

Nu måste ju Bellona blivit parad i tisdags. Jag hade precis ute och vägde henne, 954g stannade vågen på. Så mycket har hon aldrig ökat de andra veckorna på bara 4 dagar!Så nu håller jag verkligen tummarna på att det blir tillökning runt den 2 maj=D//Anna

Av Anna - 21 februari 2007 14:39

Idag när jag kom upp i marsvins rummet och tog ut Bellona så jag att hon börjat brunsta igen, så det tog alltså inte den 6 februari=(Men jag tror verkligen att det kommer ta i dag, jag hoppas det i allafall!!Bellona springer nästan bara iväg hela tiden när Jack kommer nära.... men jag har kollat henne några gånger idag och hon har varit lite kladdig. Men ingen propp=(Ja ja jag får fortsätta hålla koll på dem!//Anna

Av Anna - 20 februari 2007 22:44

Idag har även Summer Breeze flyttat, så nu finns det inga bebisar kvar här hemma=(Men det kommer förmodligen nya i april!Ni får lycka till med Summer Breeze!//Anna

Av Anna - 19 februari 2007 20:45

Japp idag så började jag trimma inför utställningen i Kristianstad på lördag....Jack hatar verkligen att bli trimmad:( Så jag satt och bråkade med honom i ca 30 minuter. Då trötnade jag till slut eftersom han bara satt och högg i hand duken + att han var jätte varm=S. Han såg inte så fin ut efteråt iheller *hihi*, öronen stod rakt upp och han var inte så vältypad iheller.... Sen så tog jag ut Katie, som sitter stilla som ett ljus!! Väldigt skönt var det! så hon är nästan färdig trimmad nu=DMen imorgon så får jag väl ge mig på Jack igen....Nu ska jag ner och se på CSI *spännande*!!//Anna

Av Anna - 17 februari 2007 19:01

Japp idag så var det dags för "lilla" Midnight att flytta.Ni får lycka till med henne!!//Anna

Av Anna - 16 februari 2007 19:33

Precis som rubriken säger, det har inte hänt så mycket här hemma....Idag så har jag städat buren, så nu är marsvinen jätte glada och springer runder i buren.I morgon så ska lilla Midnight Summer flytta, så jag har klippt klorna på henne och syrran idag:) De var jätte lugna och sa nästan inget.Även Summer Breeze ska flytta i nästa vecka, hon ska flytta till Helsingborg tillsammans med en crested flicka ifrån Imoargos.Så det kommer bli väldigt bebis löst här sen=( men det kommer ju förhoppningsvis fler i april!!=)Det är väl det som hänt här på den sista tiden.....Ska i helgen börja trimma inför utställningen i Kristianstad *suck*, fast jag har ju iofs bara två stycken=)//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards