SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 6 september 2008

Av Anna - 6 september 2008 11:56

Då var det helg igen och tre lediga dagar att njuta av.=P
Har inte planerat något speciellt, så det blir väl mest dator, marsvin och hundar kan jag tänka mig.
Lite kortspel ikväll med S blir det kanske också, tror de är hemma ikväll i alla fall...

Har skrivit ihop anmälan till till Landskrona den 4 oktober nu, men kan inte skicka den än då jag väntar på att få reg. nummert på Max. Vill ju verkligen kunna ta med och ställa honom, men annars får det ju vänta tills utställningen i Borås den 19 oktober... =/

Max blev 7 veckor igår, och väger redan över 500g!!! =O
Tyckte väl att han var stor, men förväntade mig inte att vågen skulle visa så mycket!=P
Så det kommer nog bli en stor och fin grabb av honom, för han är inte fet alls utan bara riktigt stor i kroppen.
Så det är en rättså stor skildnad på honom och Julia som är två dagar äldre och väger endast en bit över 300g. Men hon kommer nog också bli en riktig bjässe, med tanke på att hennes föräldrar är/var mycket stora och hennes kropp är kompakt och fin. =)
Ska bli så skoj att få ställa ut två helt nya marsvin!

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards