SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 7 september 2008

Av Anna - 7 september 2008 17:38

..... har väl varit de andra söndagarna lik..... men ja här är lite av vad som hänt här hemma idag:

Sov inte speciellt länge idag, ca 8.30 vaknade jag väl men gick inte upp ur sängen förrän vid 14 tiden ungefär.=P
Skönt att bara ligga ner i sängen och vila lite och knappa lite på datorn.

Sen har jag pratat med Ewa idag, och Max stamtavla hade kommit nu för någon dag sedan, så i veckan kommer den med posten!=)
Alltså hinner jag få den innan anmälan går ut till Landskrona, vilket är nästa måndag (15/9). Om jag inte hade hunnit få den, hade jag väl fått ställa honom i endast pet denna utställningen. För i pet tror jag definitivt han kommer göra dunder succé! Så stor och fin som han är i kroppen!=P

Blev även lite mys med Julia innan i förmiddags också, hon är så söt nu när hon fått den riktiga golden färgen runt nosen, ögonen och på magen. Hon ser ut att vara en golden & tan!;P
Max däremot färgar ur mer jämnt och ser ut att få en mycket trevlig färg med mycket glöd! Vilket mörkögda golden ofta saknar. Så det blir perfekt sen om vi parar honom med Grace, då hon inte har så jätte glödig färg.

Nä nu ska jag se One Tree Hill på kanal 5! Det är säsongsstart idag.=)

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards