SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg under november 2006

Av Anna - 25 november 2006 13:33

Idag så ska jag bara ta det det lugnt men vilken kväll det var igår!! Jag låg hemma och kollade Ishockey i min säng igår kväll, det var rögle-AIK som spelade här hemma i ishallen. Det var verkligen en bra match. Mitt inne i andra perioden så blev det verkligen slagsmål!! Jag slängde mig på telefonen och ringde min min kompis, som även hon såg hockeyn. Vi bestämde oss att dra bort till ishallen och se resterande av matchen live. Det var verkligen mycket folk där och det var verkligen en riktigt bra match!!Nästa match är på fredag då spelar rögle mot Södertälje, som är två i allsvenskan. Så lätt att jag ska dit och kolla!!//Anna

Av Anna - 18 november 2006 18:41

Wow vilken utställning det var idag! Jack fick 90p, cert i rasklassen och sen i finalen så blev han BIS junior 1!!!!!!Jag har aldrig varit med om att det gått så bra för något av mina marsvin, jag är så stolt över lille Jack=D//Anna

Av Anna - 17 november 2006 18:37

Nu så är jag äntligen klar med allt trimmande och badande!! Sen så har jag städat alla burarna nu också så nu är alla marsvin en belåtna. Nu längtar jag till imorgon, hoppas det går bra för mina två "grisar"....//Anna

Av Anna - 16 november 2006 18:08

Idag så började jag trimma inför utställningen på lördag. Det blev några dagar för sent eftersom jag haft så mycket att göra de andra dagarna. Så det är tur jag bara ska ha med mig två stycken. Imorgon så blir det lite mer trimming plus att de ska badas och sen ska även buren städas....suck//Anna

Av Anna - 12 november 2006 17:53

Så ja, idag så har jag städat till "grisarna" och även städat lite i marsvinsrummet. Jag har även börjat förbereda lite inför utställningen i Landskrona nästa helg. Fast jag väntar någon dag till innan jag börjar trimma Jack och Bellona, eftersom det är så tråkit..... Sen har det faktiskt inte hänt något annat här hemma, jag har bara sutit vid datorn hela dagen....//Anna

Av Anna - 11 november 2006 17:18

Idag har jag varit på min skola och visat upp lite agility med Kenshou eftersom vi hade öppet hus idag. Det regnade nästan hela tiden och kallt var det! Men nu har jag varit hemma ett tag och även hunnit med ett varmt bad, så nu fryser jag inte längre.//Anna

Av Anna - 10 november 2006 18:15

Idag kan jag med 99% säkerhet konstatera att Tinky har blivit parad! Så nu är det bara 10 veckor kvar....... Jag har varit och klipp mig idag och sen ikväll ska jag och några kompisar iväg på bio. Vi ska se på Wallander - Hemligheten, den sista av de 13 nya wallander filmerna.Jag hoppas verkligen den lever upp till mina förväntningar!Ha det!

Av Anna - 9 november 2006 19:22

Jag hade tänk börja blogga...får se hur det går! Idag har det inte hänt så mycket, kom hem från skolan för ca. 2,5 h. jaja men nu ska jag gå ner och se på TV!Hej då!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards