SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Anna - 26 september 2008 20:14

Nu var det ett tag sedan jag bloggade, så nu tyckte jag att det var dags att ta tag i det.=P

Idag har jag städat till marsvinen och de har fått sitt sista bad i sebacil, så nu hoppas vi att all static är borta.
Snart dags att börja trimma, tiden har gått så fort, känns som det bara var någon dag sedan jag skickade anmälan till utställningen, men det är hela 2 veckor sedan!

Sitter och funderar på vilka som ska följa med till nästa utställning i Borås, anmälan dit gåt ju ut på tisdag...

Imorgon ska jag inte göra något speciellt på förmiddagen, ringa E kanske...=) MEN sen till eftermiddagen/kvällen blir det självklart hockey, Rögle - Brynäs.

På tal om hockey hände en skit cool sak i tisdags, han som sjunger låten i youtube klippet (som finns i inlägget ifrån söndag), satt helt plötsligt på samma buss som jag, när jag var på väg hem från skolan!XD

Sen på söndag ska jag åka med S och hämta hennes nya marsvin, en self black hona.

Annars så var jag och Kenshou nere i Lund och hälsade på hemma hos M och hennes två skottar Ellie och Siri i måndags.=)
Kenshou blev Siris nya idol, hon försökte härma honom när han hoppade upp på stenar och bänkar.=P Fast det var inte alltid så lätt med hennes små ben.



Ellie och Siri, två söta små skotte flickor.
 

Kenshou och Siri uppe på en stor sten.=P
 
//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards