SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Anna - 10 september 2008 22:43

I måndags var jag hos tandläkaren i Höganäs, så på vägen hem körde vi inom Bär & Grönt. Där fick man 2 paket kräcker för 25kr, och eftersom jag vet hur mycket marsvinen tycker om dem tyckte jag att de gott kunde skämmas bort lite.=P
Köpte smakerna honung och tropiska frukter. Jack och Max fick honung och i Lizas och Roddes bur blev det en med tropiska frukter. Flickorna i den stora buren fick en av varje.


Katie smakar på en kräcker med tropisk frukt smak.
 
 
 
Fick lite bilder på "Tilda" igår. Det är den honan som hade en böld vid ögat när hon bara var en liten bebis, men som tur blev hon helt återställd.=)
Hon ska ställas ut i Borås i både ras och pet, så då får jag se henne igen. Men hon ser ut att ha blivit riktigt fin! Eller hur?;P


Starlight's Sweet Miss Blue, self de. golden.
 
 
 
Max ragistreringsbevis kom idag, tyvärr var där ett fel på det, men jag hoppas att det kommer ordna sig innan måndag. Vill ju så gärna ställa honom i ras också!

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards