SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Anna - 13 augusti 2008 21:22

Här hemma händer det inte så mycket.... började trimma igår på marsvin som ska med till Laholm i helgen. Blir Jack och den nya hanen Johnny som ska följa med dit. Även Tudor ska följa med, eftersom som han nu ska flytta hem till Ewa och fortsätta göra kanon fina bebisar där!=)

Så imorgon blir det lite mer trimning, bad och lite annat smått pyssel med grabbarna, så att de är riktigt fina tills på lördag. Kan säga att Jack om något behöver verkligen ett bad, har inte ställt ut honom sedan Rönnäng i december förra året..... och är inte heller badad ordentligt sedan dess...

Den nya datorn fungerar utmärkt och nu har jag även fått frontpage installerat, så nu kan jag pyssla med min hemsida igen.
Det är verkligen jätte skönt att slippa dela dator med alla andra i famlijen och nu kan jag även se på TV:n samtidigt!=P
Just nu ser jag på "fallen angel" som går i tre delar på TV4, och sen blir det "so you think you can dance" på kanal 5.

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards