SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Anna - 8 augusti 2008 12:40

Är lilla Julia (Pretty In Pink) ett nytt litet stjärnskott som jag stitter på här hemma?
Hon är skit snygg! Kanon fin färg och vilka ögon den lilla flickan har för att vara pink eyed! Huvudet är också så otroligt runt och sött.=)
Har försökt ta bilder på henne, men det är inte lätt på en tre veckor golden unge ska jag säga... men här kommer de två bästa (så ni kan ju tänka er hur dåliga alla de andra var....):





Ska bli riktigt skoj att se hur denna söta crested hona kommer att utvecklas! Hennes första utställning kommer i alla fall att bli i Landskrona för engelska domare den 4 oktober.

Även Johnny blev fotad, då jag inte var riktigt nöjd med de andra bilderna på honom. Så här är en ny bild, som nu även ligger på hemsidan.




Igår så städade jag burarna hos marsvinen, så nu har de fått in de björkgrenarna som de ska ha i burarna fortsättningsvis. Så såhär ser det nu ut i stora buren:





Speciellt bebisarna tyckte att det var skoj med nya stubbar att hoppa upp och ner på!=P

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards