SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Anna - 20 mars 2008 09:58

Ja, Liza är inte dräktig än!=( Tog ut henne på morgonen nu och hon är kladdig, där hon ska dessutom denna gång!=P
Denna gång stämmer i alla fall brunstet med de övriga..... så hon har alltså brunstat både den 16/2 och 3/3 som jag misstänkt.
Hoppas nu bara att det tar denna gången!!!! Är ju tvungen att plocka ut henne snart om hon ska kunna få följa med till SM:et.
Men jag tror jag kommer ha kvar henne fram tills den 5/4, så om det inte blir något idag, har hon ett brunst den dagen. Det dåliga är ju bara då att ungarna kommer vara exakt 4 veckor dagen då SM:et är...... hmmm..... Så frågan är ju om hon kommer ha återhämtat sig på bara de veckorna om det blir en kull på 4-5 ungar......=/
Jaja, jag får vänta och se hur jag gör, får fundera över det ett tag.

På Nami kan jag känna något som jag tror kan vara början till en bebis. Hon har ju gått 4 veckor på dräktigheten igår om hon blev parad den 20/2 som jag tror, så det är ju inte helt omöjligt att det är ett foster.

Kan dock bara känna något på hennes högra sida, men hon har absolut början till en bebismage!=)

Idag är det första dagen på mitt påsklov, så denna dagen ska det bara njutas av!!!=D

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards