SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 11 mars 2008

Av Anna - 11 mars 2008 17:06

Mådde inte bra imorse så jag stannade hemma från skolan idag med. Tog en alvedon och gick sedan och lade mig igen, och vid 12 tiden kände jag mig mycket bättre!=)
Så förutom att legat och vilat typ halva dagen, har jag också satt upp lite rosetter i marsvins rummet. Vägarna har ju nästan varit het kala sedan vi målade om där, och jag har inte hittat orken till att sätta upp det tidigare. Men nu kände jag att det är väldigt synd att låta alla dessa fina rosetter som mina marsvin vunnit bara ligga nerpackade i lådor. De som hängdes upp var så klart de som var bästa placeringar i ras!;)
Bild kommer nog sen när jag fått upp Lizas champion tavla!=P

Efter gårdagens inlägg fick marsvinen gröten som jag lovat, och jag passade även på att ta lite bilder. Blev dock nästan bara bra bilder på Tudor!=P


Görttokig som han är, så är det sällan att han delar med sig till flickorna. Utan de får ta resterna när han inte orkar mer!=P


Förstår att flickorna inte gör så mycket väsen av det i heller, för vem kan motstå en sådan här snygging?!;P

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards