SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Anna - 9 mars 2008 15:07

Nu vågar jag verkligen konstatera att Nami är dräktig, idag är det 18 dagar sedan hon brunstade sist och hon har inte brunstat igen!=)
Så fina ungar väntas efter henne och Tudor runt 28-30 april. Tror det kan bli riktigt trevliga ungar i denna kombination med mycket bra huvud, kropp och färg! Namis crest är ju fin, så det ska ju inte vara några konstigheter där...=P Så mina förhoppningar är stora!

Har sutit och funderat lite på vilka djur som jag ska ta med till utställningen i Kristianstad i april.... Först så hade jag bara tänkt ta med Tudor och Naomi, men hade ute Jack igår och kollade honom och han är så jäkla fin nu och har en så otroligt fin kropp!
Och eftersom Liza inte ska med, så kan Jack följa med!=) Är ju inte lönt att ställa honom när Liza är med, för han har ingen chans mot henne så det känns som utkastade pengar, därför passar det ju bra att han följer med nu när Liza ska få ungar.

Annars inte något nytt här hemma, alla djuren mår bra, hund som marsvin!=P

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards