SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 10 mars 2008

Av Anna - 10 mars 2008 16:57

Marsvin har verkligen ett otroligt bra luktsinne!
Har stått och gjort kligröt till dem nästan precis, och gick in och satte skålarna i marsvinsrummet för svällning innan jag sätter ner det till marsvinen. Alla marsvinen började gal skrika och lukta i luften, några ställde sig även på bakbenen för att se om det verkligen var deras favoriträtt som var på G!
Och visst var det det också;) Kligröt med proviva nypon och vetegroddar!

Denna bild säger ju allt!=)


Ska gå in och sätta ner skålarna till dem nu, så de slipper sitta och vänta längre!
//Anna

Av Anna - 10 mars 2008 11:45

Dagen idag har verkligen inte börjat bra!=(
När jag vaknade imorse så mådde jag inte så bra, men gick i alla fall upp och åt frukost. Tyckte det kändes bättre då, men sen fick jag jätte hosta och maten vände och jag spyde upp hälften typ....=(
Så nu sitter jag här och känner att kroppen är väldigt tung och jag fryser och mår illa. Det är väldigt många som är sjuka nu, så varför skulle jag klara mig?

Fick lite bilder på lilla "Misty" (Obsessions Mystified) igår, satin honan som min vän Karola köpte från Danmark. Mycket fin hona som vi ska ta en kull på i juli/augusti!=)


Nä nu ska jag gå ner och lägga mig i sängen och försöka sova ett tag!
//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards