SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Anna - 24 augusti 2009 19:45

Har haft storstädning av marsvinsrummet idag. Eftersom jag inte kommer använda någon av gallerburarna på länge nu så tänkte jag att det var lika bra att rengöra och tvätta av dem ordentligt. Vilket givetvis sedan ledde till att jag började dra fram alla marsvinens saker och tvätta av det med.

Däremot orkade jag inte ta burarna idag också, utan de tar jag imorgon då det egentligen är burstädningsdag. Sedan imorgon kväll blir det nog att hyra film, den sista av Beck filmerna. Detta eftersom jag ska gå på den nya Beck filmen på onsdag som då har biopremiär, så jag måste verkligen färska upp minne om hur filmen innan slutade.


På torsdag går sedan Julia in på sin fjärde dräktighetsvecka och än kan jag inte se eller känna att hon är dräktig. Hon ligger och pendlar i vikt mellan 1050g och 1100g, precis som innan hon blev parad, och känna igenom magen på hennes tillåter hon inte under någon längre tid utan börjar då puta bort mina händer med sina bakfötter och börjar backa. Så jag har med andra ord inte kunnat känna igenom magen ordentligt efter små foster, som vid denna tiden av dräktigheten brukar kännas i storlek som ett russin ungefär tycker jag.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards