SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 10 augusti 2009

Av Anna - 10 augusti 2009 10:01


Min älskade crested hona SCH GP Cavyheart's Olga har idag fått somna in. Bactrimkuren som jag satte henne på för någon vecka sedan hjälpte inte och de senaste 2-3 dagarna har det gått snabbt utåt. Igår ville hon varken äta hö, grönsaker eller gräs. Sen i morse hittade jag henne sittande med huvudet i ett hörn med ansträngd andning, hennes kropp hade börjat stänga ner sig.

Olga hann uppnå en ålder på 5år och 7 månader och kommer vara älskad för alltid här hemma. R.I.P finaste Olga!


Anmälde två stycken marsvin till utställningen i Laholm igår:

GP Polka Pig's Dark Knight Look, Self DE Golden, 13mån - RAS & PET

SCH GP Imargos Elektra, Self DE Golden, 35,5mån - PET


Idag ska jag och mamma åka ner på stranden och träffa en annan som har tre stycken shibor. Ska bli skönt att gå en långpromenad på stranden och att hundarna ska få leka med andra hundar av samma ras.


Imorgon blir det sedan en tripp till Gekås i Ullared. Var ju där den 1 juni senast, så jag vet inte riktigt om jag behöver något mer i klädväg.... men har lite andra saker jag behöver handla iallafall.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards