SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Anna - 31 juli 2009 00:32

Ja nu händer det lite saker här. Hade inte tänkt skriva något här idag, utan tänkt vänta tills imorgon. Men hur skulle jag kunna låta bli nu när jag precis varit uppe och matat marsvinen och hittar en rejält parad Julia!=D
Så nu håller jag mina tummar och tår på att det verkligen tagit, vilket jag jag definitivt tror med tanke på hur igenproppad hon var. Tog det så väntas det ungar här hemma runt den 9 oktober.


Sedan det som jag hade tänkt skriva om imorgon, men jag får väl göra reklam för min nya fräscha uppdaterade hemsida nu istället! http://www.starlights.webb.se/

Kolla gärna in och skriv gärna vad ni tycker, jag blev iallafall super nöjd med den!!!


Imorgon ska jag och S köra hem till hennes syster och bada i deras stooora pool och sedan ska vi även hem till K och tömma en böld på ett marsvin och hälsa på hennes nya underbara lilla labbevalp!

Så nu är det nog dags för mig att lägga mig och sova, så jag orkar upp imorgon.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards