SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Anna - 11 juli 2009 14:03

Känner inte att jag har så jätte mycket att skriva om just nu för tillfället....

Men nästa helg är det ju dags för utställning igen, denna gången dubbel i Hässleholm, så det är bara att sätta igång med trimningen nu igen. Max är väl förmodligen hyfsat kort i pälsen fortfarande så det är ju egentligen endast Julia som det behövs trimmas en del på. Julia är heller inget jobbigt marsvin att trimma på så det borde väl gå hyfsat snabbt, men det måste vara absolut perfekt trimmat då jag så gärna vill att hon ta det där sista certet! Sen kommer hon ju sättas med hane på lördagkväll och kommer därför tidigast kunna ställas ut igen på sydvästs november utställning, därför hade det varit så skönt om hon blev Svensk Champion redan på lördag.

Sedan flyttar ju förhoppningsvis alla ungarna i Grace kull denna utställningen. Till honan är transport i alla fall redan ordnad och hon flyttar till SMF 382 Jerona's uppfödning. Båda hanarna i kullen är sedan tingade av andra uppfödare som ska kolla på dem på utställningen och jag hoppas att de blir nöjda. För övrigt finns det nya bilder på alla ungarna under till salu inne på min hemsida.


Ja det var väl i stort sätt vad jag kom på att skriva.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards