SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 29 juli 2009

Av Anna - 29 juli 2009 15:02

Har inte så jätte mycket att skriva om just nu.... Står väldigt stilla och jag väntar väl i princip på att det ska bli dags att börja förbereda inför utställningen i Laholm, även om jag för tillfället känner mig väldigt mätt på marsvinsutställningar. På något sätt känns det därför skönt med ett litet uppehåll i september. Men för att det ska kännas riktigt skönt med ett litet uppehåll hoppas jag att Max får sitt sista cert i Laholm, det skulle innebära att alla mina nuvarande marsvin både är Svenska Champion och Guldpet!!=D

Så då är det bra att jag förhoppningsvis kommer ha två nya marsvin att ställa ut i vinter och under våren/sommaren nästa år, som jag kan samla titlar med.;)


Har inte sett någon rejäl parning på Julia än, eventuellt att hon kan ha blivit parad natten mellan lördag och söndag.


Vill även göra lite reklam för Self DE Golden hanen Starlight's Golden Beauty som fortfarande finns till salu. Ska försöka ordna nya bilder på honom i veckan. Han är verkligen kanon trevlig och sååå söt!
Om han inte blir såld innan anmälan till utställningen i Laholm 22/8 går ut kommer han följa med och göra lite reklam för sig i både ras- och petklass.;) Mer info om honom finns inne på min hemsida, www.starlights.webb.se.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards