SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 29 juli 2008

Av Anna - 29 juli 2008 23:42

Idag har det varit super varmt! Har svettats hela dagen, så det var jätte skönt med ett dopp i havet innan idag. Förvånansvärt nog så är vattnet jätte klart och inte en enda manet finns det heller!!!

Sen på eftermiddagen fick marsvinen komma ut, första gången för bebisarna så de var bara ute en kort stund.
När jag satt där ute och vaktade dem passade jag även på att trimma marsvinen som ska med till Lilla edet i helgen. Så nu har jag bara badningen och lite små pyssel kvar att göra på torsdag.


Fem pigga små bebisar ute i gräset för första gången!


Hela "familjen marsvin" ligger och njuter i det gröna gräset.

Satin honan Pink Rose dog tyvärr plötsligt innan ikväll. Satt och matade henne och när jag höll på att fylla på med mer mat slutade hon plötsligt andas. Trots flertalet försök med att få igång henne igen, somnade hon in strax där på. R.I.P flickan! ='(


En av de sista bilderna som togs på på sötaste flickan Pink Rose.

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards