SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 12 juni 2008

Av Anna - 12 juni 2008 23:10

Nu har marsvinen som ska med till Landskrona badat och blivit vid gjorda, alla burarna är städade, transporterna är klara, alla djuren har nyklippta klor och all packning är nästan packad!=) Så skönt med allt klart.

Imorgon är det skolavslutning i skolan och sen ska jag gå på studenter.=P Många gamla klasskompisar tar ju studenten imorgon med inte jag, hoppade ju av och började på ny skola, så det är faktiskt på något sätt skoj att kunna gå på sina kompisars studenter.=P Sen får jag hoppas på att de kommer till mig nästa år!;)

För övrigt så testade jag ett nytt schampo till marsvinen idag, efter att ha fått detta tipset av en annan uppfödare. Tack Eva H!=)
Och gissa om det fungerade..... Jo, det gjorde det så klart och nu finns det inte en enda mjällflinga på dem längre! Allt liksom bara försvann, puts väck!=P

Nä, nu är det nog dags att lägga sig, ska upp tidigt imorgon!
//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards