SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Anna - 26 oktober 2007 17:57

Jag har nästan precis kommit ur en varm och skön dusch, och nu så kommer jag direkt från marsvinsrummet, där marsvinen just nu sitter och mumsar i sig färska grönsaker=D

Jag känner mig nästan helt bra i kroppen idag, har bara haft lite ont i halsen...
Så jag har varit väldigt duktig idag, tycker jag själv i alla fall=)
Jag har bl.a städat burarna, sen så dammade jag av i marsvinsrummet och torkade även golvet där (vilket inte händer allt för ofta).
Efter det så tog jag och städade det stora rummet på ovanvåningen + toaletten här uppe. Även mitt egna rum blev städat, så det blir till att lägga sig i en nybäddad säng ikväll!
Så man kan väl säga att jag varit duktig idag?;)

Så nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, och dela en pizza med min mamma.

Sen vill jag önska alla som ska på utställningen i Rävlanda imorgon ett STORT lycka till!! Känns faktiskt rättså tråkit att man inte ska dit, men så blir det ibland av diverse anledningar...
Det tråkiga är ju att det inte blev något Bredaryd sen iheller=(, så jag får vänta enda till Hässleholms utställningen den 17 november innan jag får träffa alla mina marsvinsvänner!

Imorgon så ska jag i alla fall till Höganäs på deras årliga höstmarknad=)
Hade tänk att köpa mig strumpor, mössa och vantar där, men det blir nästan alltid något extra=P

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards