SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Anna - 5 oktober 2007 21:44

Nu så har jag äntligen tid till att skriva i min blogg.
Jag har haft fullt upp nu de två sista dagarna med trimning/badning av marsvin och en massa annat, så jag har inte haft tid tll att sitta vid datorn alls=(

Igår så när jag kom hem ifrån skolan så var det bara raka vägen in och städa burarna. Därefter åkte jag till Helsingborg och hämtade Bellona, för att jag ska låna med henne till Skivarp imorgon. Håller tummarna för att hon ska bli SCH då.
När vi kom hem därifrån så satte jag mig och trimmade det sista på Naomi och Liza + att jag trimmande HELA Bellona, vilket tog ett bra tag. Därefter så badades alla dessa och när jag var klar hade klockan redan blivit 22, och därför fick Jack och Katie vänta tills idag.

Idag då, så började jag med att trimma och bada Jack och Katie när jag kom hem ifrån skolan.
När de var klara så tog jag bussen direkt ner till stan för att jobba. Sen nu när jag åkte från jobb, så åkte vi inom Mc Donald's och köpte mat=D
Jag fick en kanelbulle gratis, eftersom de glömde fråga mig om jag ville ha kaffe efter maten=P
Och nu ska jag gå ner och duscha!

Men nu är i alla fall alla marsvinen klara för imorgon och nästan allt är packat, så nu ser jag verkligen fram emot morgon dagen!
//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards