SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Anna - 13 oktober 2007 16:56


Här är bilden på Naomi också, som Anna tog.
Tänkte att jag kunde visa upp henne nu när hon är 4,5 månader, har ju bara en bebis bild på min hemsida.

Känner att jag måste ta och köpa mig en ny/egen kamera nu när min syster är i Australien...

//Anna

Av Anna - 13 oktober 2007 16:20

Imargos Vile, det är så som den ståtliga killen på bilden heter=)

Fick den bilden precis av Anna Ranvide (Stormviskarens), som ska köpa en hona ifrån kullen Vile + Naomi om där blir någon förstås;). Tyvärr så kan man ju inte bestämma över vad där ska bli i kullarna....=P
Så i skivarp passade hon på att ta bild både på Vile och Naomi, så hon har bild på båda föräldrarna.

VIle ägs av Marita (MaRo's), och jag är så tacksam för att jag får låna denna fina hane av dig!!!
Jag tror att Vile och Naomi kommer bli en perfekt match, då Vile har jätte bra på det Naomi har "dåligt". Och kolla bara vilken otroligt fin typ han har;)
Sen så blev jag jätte glad när jag såg att Vile nästan är helt opiggmenterad på öronen, vilket han förstås har ärvt av sin fina mamma SCH Obsessions Donna Mae=D Som var en så otroligt fin self hona!
Jag vill/måste verkligen få in opiggmenterat i min avel nu känner jag...

Annars har det inte hänt något speciellt på marsvinsfronten.... det var burstädning igår och idag så köpte jag 2,3kg paprika för bara 10kr på Maxi!!!
Så mina marsvin är verkligen bortskämda nu med en massa persilja, paprika och vitkål=D

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards