SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Anna - 19 januari 2009 21:35

Jag har ju helt glömt bort att berätta att Julia fick en ny myspåse i lördags på utställningen!=)
Hon verkligen älskar dem och har i princip växt upp i den rosa, hihi. Men nu när hon blivit stor flicka får hon ju givtvis ha en till, denna gången en blå så det matchar hennes färg.=P

Av Anna - 19 januari 2009 17:01

Nu är jag faktiskt riktigt nöjd med bilderna på både Julia och Max inne på hemsidan. Så nu slipper jag störa mig över det och gå och ta bilder på dem hela tiden.=P Den enda jag känner att jag skulle vilja ta ny bild på nu är Johnny, men det kommer inte bli på ett tag eftersom han inte bor här nu.

Här är iaf bilderna på Julia och Max. Visst är de för söta?;)


Julia, min fina lilla bebis som redan hunnit bli så här stor!


Stora stolta Max pojken.=P

Dessa två kommer även sättas ihop till sommaren och göra fin fina små golden bebisar! Tror det är en mycket bra kombination, då de är mycket fina djur båda två tycker jag och kompletterar varandras svagheter.
Men först ska Max få göra bebisar med satin honan SjrV-08 SCH Starlight's Amazing Grace, och förhoppningsvis ska de även hinna bli Svenska Champions båda två.=)

Har även bestämt mig nu för att åka iväg på stämman i Lessebo den 4 april.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards