SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Anna - 6 januari 2009 01:27

Får väl börja med att jag mår mycket bättre nu än vad jag gjort de senaste dagarna, så jag tror jag börjar bli frisk nu faktiskt.
Men början av dagen mådde jag absolut inte så bra, orkade inte städa burarna och hade jätte mycket slem i halsen/luftrören. Detta gjorde ju självklart att jag inte kunde gå på hockeyn idag. Så jag satt och lyssnade på den på webbradion istället. Riktig rysarmatch var det och när Rögle då sedan vann blev jag skit glad, vilket resulterade i en riktig hostattack, och sen mådde jag riktigt bra.=P
Lite surt är det, då jag definitivt gått på hockeyn om jag mått som jag gör nu...

Ännu mera hockey blir det nu innan jag ska lägga mig. Sverige spelar ju JVM final mot Kanada om ett litet tag = kan inte missas!! Så det blir lång natt idag.;P

Imorgon ska jag sedan köpa grönsaker till marsvinen och sedan städa till marsvinen. Elektra ska då flytta ner till de andra honorna, hon är ju nu dräktig i början av femte veckan.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards