SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Anna - 26 februari 2008 18:50

Det blev det sista alternativet i mitt förra inlägg, ett varmt bad, som jag bestämde mig för att göra=P
Men innan jag gick och gjorde det gick jag och gjorde kligröt till marsvien, som sedan fick stå och svälla medans jag badade.

Så nu sitter alla marsvinen glada och belåtna och trycker i sig kligröt med vetegroddar och proviva nypon. Proviva nypon är verkligen deras favorit, mycket populärare än vatten och proviva blåbär...=P



Bild på Tudor i grötskålen!=P Visst är han otroligt söt, hihi?


Får inte glömma snygg Liza, hon vill också vara med på bild!=P

Nä, nu vet jag inte vad jag ska hitta på.... MSN fungerar fortfarande inte! grrr!

//Anna

Av Anna - 26 februari 2008 17:28

MSN har fått för sig att inte fungera på min dator idag!=( Någon mer med detta problem?

Så nu har jag inte så mycket att göra, har varit ute med hundarna för ett tag sedan och nu sitter jag här vid datorn och har uppdaterat lite inne på min hemsida...=)

Hade ute Tudor för ett tag sedan och platt tränade honom=P Vilket verkligen behövs, han är verkligen rädd när människor rör sig runt omkring honom och när man tar i honom....=(
Men han blir bättre för var dag, och jag kommer inte ge mig, utan han ska med till utställningen i april! Där ska han dessutom kunna visa upp sig på ett någorlunda representabelt vis, utan att fly i panik eller pipa så fort man rör vid honom.

Nä nu får jag gå ner och hitta på något med hundarna eller ta ett varmt bad..... hmm....

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards