SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Anna - 16 februari 2008 21:23

Utställning i Landskrona idag, och det gick verkligen över all förväntan!!!
Liza min sötnos blev BIS 1 i finalen!!!!!=D Kan knappt fatta det, men har nog börjat smälta det nu....=P
Kommer knappt ihåg vad som hände, minns bara när vem som blev tvåa ropades upp och sen så är det inte så klart längre i min skalle...=P

Vet att jag tog upp och pussa de Liza massor med gånger i alla fall, och jag kan säga att några tårar kom det, helt överlycklig över att ha fått min första BIS 1!!!! Som dessutom är egenuppfödd!!!=D

Resultaten blev så här:
Naomi, satincrested pe. golden - ras: 1/1 89p, cert, BIR. pet: 1/6 90p, silverkort, BIS pet 9.
Liza, satin de. golden - ras: 1/2 91p, cert, BIR, BIS 1. pet: 2/3 90p.

Så nu kan både Naomi och Liza titulera sig som Svensk Champion!!!=)

Sen Naomis syster Nami som ägs av Karola, blev BIR-R på 89p och fick även hon cert, så hon kan även titulera sig som Svensk Champion precis som de andra två!

Har satt in Liza och Nami till Tudor nu ikväll också.
Antingen har Nami precis brunstat eller så ska hon till att göra det, för det förs riktigt mycket liv där inne nu och Tudor är hela tiden på Nami och försöker para henne, vilket han också får emellan åt. Liza bryr han sig däremot inte så mycket om....

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards