SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Anna - 22 februari 2008 15:45

Idag har det inte hänt så mycket, har sutit här vid datorn den mesta tiden och lagt in utställningsresultat för alla mina egenuppfödda champions inne på hemsidan (www.starlights.webb.se).
Eftersom vi inte skrivit upp resultaten för någon av Bella, Daisy och Elektra, så fick jag sitta och kolla igenom alla bedömningssedlar. Sen fick jag dessutom ta fram ALLA rosetter här hemma och kolla igeonom, eftersom vi i alla fall varit så duktiga så vi skrivit på dem vilka marsvin som vunnit dem=).
Så nu tror jag att jag fått fram alla resultaten på dessa tre marsvinen! Puhh!

Eftersom man samlat på sig en del under åren med marsvin, så kunde jag inte låta bli att ta en bild på golvet när jag slängt ut alla rosetter!=P
("Tyvärr" kunde jag inte sprida ut alla rosetterna, för då skulle de inte fått plats på fotot=P Så högen är ganska tjock!).


Imorgon kanske man skulle räknar hur många det egentligen är.......^^
//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards