SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Anna - 5 februari 2008 17:06

Nu har jag släppt ut mina marsvins honor på golvet i marsvinsrummet, så nu har de en jätte stor yta att röra sig på=)
De har varit ute i ca 40 min nu, och jag hade tänkt att de ska i alla fall få springa av sig i någon timme. Så nu bränns det fett och byggs muskler!=P
Man ser verkligen på dem hur mycket de tycker om att få så stort att röra sig på, de gör massor av popkornskutt och rör på sig mycket mer än vad de gör i sin bur.

Nu är de klart, på söndag åker jag och Helena över till Danmark och hämtar hem en massa fina goldens!=) Så nu längtar jag till helgen, så jag får se True Blue IRL=P
(Lite tråkit sen bara att det första man ska göra med honom när han kommer hem är att doppa honom i sebacil....=()

Sen nästa vecka så blir det att trimma 3st marsvin som ska med på utställningen den 16, vilket inte blir lika skoj men det måste ju göras.

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards