SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 10 oktober 2008

Av Anna - 10 oktober 2008 13:51

Idag är jag ledig från skolan, så hittills har dagen gått åt till städning av mitt rum, burstädning och lite TV/dator.

Nu hade jag tänkt ta och gå ut en lång runda med hundarna, och sen ska jag göra lite skolarbete... sen tror jag inte det blir så mycket mer jag kommer få gjort idag.=P

Imorgon har vi öppet hus på skolan, så lite träning med Kenshou inför det blir det väl kanske också idag......

Till sist tänkte jag visa en bild på våran lilla gäst, som sprang utan för dörren och sen vidare in under en buske i rabatten.


Det är ju verkligen inte väldens bästa bild... men har ni några förslag på vad det kan vara???
Har försökt kolla lite på nätet, men hittar inget som den liknar direkt...=/ Tyckte den liknade en hasselmus, men denna hade dock ingen svans med lång päls på.... Sen såg det inte ut som en sork heller, denna hade mycket större ögon.... och en mus var den inte lik heller, denna hade mycket kortare, rundare och knubbigare kropp. Sen fick jag uppfattningen lite av att den hoppade som en känguru när den sprang/gick.... hmmm...=/

Något som vet vad som kan passa in på den förklaringen?? Skulle vara skoj att veta vad det var....

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards