SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 3 oktober 2008

Av Anna - 3 oktober 2008 21:22

Så ja, då ligger man i sängen med datorn i knät och ska snart lägga sig för att sova, även om det inte blir så jätte tifigt imorgon. Hade tänkt att jag skulle gå upp vid 7.30 och sen åker vi härifrån vid 8.15 tiden.

Alla marsvinen är färdig trimmade, badade och har fina tassar, klor & öron. Gjorde dem klara redan igår faktiskt, efter att ha stressat hem som en galning från skolan. Alla burarna skulle ju också städas och transporter göras vid. Sen vid 18.15 tiden efter en mycket snabb dusch var det bara till att stressa vidare bort till ishallen och kvällens hockeymatch, Rögle - Södertälje. Det var en mycket het match med mycket utvisningar och dramatik!=P Detta var nog den "roliga" matchen hittils denna säsongen. Men tyvärr blev rögles målvakt mycket illa skadad i sitt knä.=(

Idag har jag packat ner det som ska med till utställningen imorgon och skurit upp grönsakerna som ska med imorgon också.

Nä nu ska jag gå upp och ge marsvinen hö och sen ska jag lägga mig i sängen igen och se lite på TV innan jag somnar.=P

Rapport från utställningen och ny bild på Elektra kommer imorgon kväll!

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards