SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Anna - 3 november 2009 11:26

Idag kommer K hit och lämnar Johnny (SCH GP Jerona's Golden Star), som vi äger tillsammans, han ska bo här fram tills utställningen i Landskrona eftersom jag anmält honom dit och känner att jag vill ha något marsvin att förbereda inför den utställningen. Max följer ju tyvärr inte med och K kommer ju dessutom att ha ett av sina egna marsvin att göra vid till utställningen.

Sen då till Max och Lady, som jag fortfarande inte sett någon parning på. Visst kan jag ha missat det, men det innebär att de måste ha varit otroligt snabba då jag kollat till dem 2-3 gånger om dagen de första veckorna... Nu har det blivit ca 1 gång om dagen.
Men iallafall så tar K med sig dessa hem till sig idag när hon ändå kommer hit och ska lämna Johnny. Så får vi hoppas på att ett litet miljöombyte kan få fart på dem! Skulle det sedan visa sig att Lady blivit dräktig här, så är det ju väldigt lätt att flytta in henne till sina gamla burkompisar i buren bredvid. :)

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards