SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg under november 2007

Av Anna - 1 november 2007 18:10

Skulle inte ha städat burarna förrän imorgon egentligen, då jag väntade till fredag förra veckan eftersom jag var sjuk...
Men jag tog det idag endå, så jag blev av med det. Så nu har jag tid för annat imorgon!=D

Efteråt att man städat klart så känner man bara vad skönt det är att ha gjort det, så känner man verkligen inte när man börjar....=P

Ska försöka ta lite nya bilder till hemsidan, antingen blir det väl nu ikväll eller imorgon. Så håll koll på min hemsida!
Har ju bara bebisbilder på Naomi och Liza, men snart så kan alla se vilka läckerbitar de har blivit;)

Har skickat anmälan till Hässleholm nu också, tror jag glömde skriva det förra veckan.... de som fick följa med var i alla fall:
Katie, crested de. golden, i ras och pet.
Jack, satin pe.golden, i ras.
Naomi, satincrested pe.golden, i ras och pet.
Liza, satin de.golden (junior), i ras och pet.

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards