SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 11 november 2007

Av Anna - 11 november 2007 19:11

Idag så har det varit en försenad burstädning.
Detta pga. att jag fortfarande inte är bra!=S Har varit hos doktorn 1 gång, men ska dit imorgon igen då jag börjar tro att det rör sig om någon typ av allergi=(

Men som sagt jag har städat burarna till marsvinen idag, och inte känt av något av dem i alla fall, så förmodligen är det inte mot dem jag i sådana fall skulle vara allergisk=)

Tror nog faktiskt att det lutar mer åt sängkvalster eller liknande, då jag under natten och på morgonen har fått jätte svårt att andas och bara hostat. Även om jag fått det mitt på dagen ibalnd, så är det absolut värst på morgonen när jag vaknar.

Har ju även praktik på ett hunddagis, så kanske det kan vara hundar jag inte tål, men det hoppas jag verkligen inte att det är!!!=(

Men nu så mår jag i alla fall bra=) Och ska snart gå och ge marsvinen sina grönsaker. Där efter ska jag se lite på TV=P

Imorgon så ska jag börjar med att trimma lite på marsvinen som ska med till Hässleholm på lördag, så nu har man några dagars trimning framför sig...=/


//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards