SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 10 april 2009

Av Anna - 10 april 2009 21:02

Åh det är verkligen en skön sval sommarkväll ute idag.=)
Har precis kommit in efter två rundor inlines, först en lååång med J som gick ner om stan och sedan var min hund jätte ledsen när jag kom hem för han inte fått följa med så han fick också en på ca 10min.;)

Försökte ta fina bilder på Liza innan tillsammans med en jordgubbe, passar ju så bra då henne riktiga namn är Strawberry Girl.
Hon var dock inte så intresserad av att äta på jordgubben....


.... men hon blev det så fort hennes brorsdotter Julia kom ut och började äta på den!=P

Av Anna - 10 april 2009 16:24

Igår fick marsvinen komma ut igen ett litet tag mitt på eftermiddagen, det var inte så varmt som i tisdags dock, men tillräckligt varmt för att det skulle vara ok att ta ut marsvinen ett litet tag.=)


Varmt och skönt i solen!


Äta äta äta, Julia tror hon är en levande gräsklippare.;P

Idag är det super fint väder och nog den varmaste dagen denna veckan, nästan 20 grader i skuggan!=D Tyvärr har marsvinen inte fått komma ut idag, då vi kört med mossrivaren på gräsmattan. Så marsvinen får istället se fram emot allt det gröna fina gräset som nu kan växa fram.

Ikväll blir det lax till middag och till efterrätt ska vi äta äppelpaj, mums!=P
Sen ska jag så klart även äta en stor skål med jordgubbar! Har hittat skit goda på coop nu som dessutom bara kostar 25kr för 500g (innan köpte jag på netto), vilket det absolut är värt då de nästan smakar som Svenska och jag är ett jordgubbsmonster!=D

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards