SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Anna - 8 april 2009 20:28

Har ju helt glömt bort att skriva att jag anmält till Landskrona utställningen den 25 april, gjorde det faktiskt redan i måndags.=P
De som kommer följa med är:

SCH Imargos Elektra - ställs i PET (saknar ett silverkort för att bli GP).
Starlight's Pretty In Pink - ställs i RAS & PET (saknar ett silverkort för att bli GP) Ska även ställas i grupp med Starlight's Lady Of The Snow.
GP Polka Pig's Dark Knight Look - ställs i RAS.
Niffer's Matador - ställs i RAS & PET (nya hanen, ska bli riktigt skoj att få en bedömning på honom).

Av Anna - 8 april 2009 12:46

Har lagt till lite nya blogglänkar här i bloggen, såg att visa av dem redan hade länk till min, så självklart  länkar jag tillbaka då också.=)

Av Anna - 8 april 2009 09:20

Idag är det riktigt grått och tråkigt väder ute och under natten har det regnat. Inte alls så fint och härligt som igår, så idag blir det inga marsvin som får komma ut. Termometern visar dessutom bara 10 grader, även om jag tycker det känns varmare ute...=/

Har varit iväg och köpt fler jordgubbar idag, så det blir väl till att sitta inne och äta dem och spela lite the Sims 2 hade jag tänkt, ute vill man ju i alla fall inte vara när regnet hänger i luften.=(

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards