SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Anna - 8 februari 2009 17:21

Här kommer en rykande färsk bild på Elektra som jag tog idag. Jag blir verkligen inte klok på hur högersidan kan vara större utan att det känns något som på vänster sidan.=S
Dock tror jag att jag kommit fram till att där gömmer sig två bebisar i magen, kan tycka mig känna något långt inne på högersidan...


Elektra dräktighetsdygn 64, endast 6 dagar kvar till beräknad födsel!

Av Anna - 8 februari 2009 09:27



Även bäbis Julia fick komma ut igår efter Elektra. Det visade sig att hon var en riktig fena på att surfa på nätet.;)

Av Anna - 8 februari 2009 09:15

Igår när jag att och gosade med Elektra på min mage, kändes det rörelser på både högersidan och vänstersidan under magen. Men när man klämmer på magen känns det inget foster på högersidan, iaf inte så som på vänstersidan.
Högersidan har hela tiden varit lite större, vilket jag tycker är mycket märkligt om där inte är någon unge.

Så det ska bli mycket intressant att se hur många där verkligen blir! Men vem vet kanske har jag helt fel, och där är tre stycken ungar? Två på vänstersidan och en på högersidan, där av att det känns så mycket tydligare på vänster sidan?
Fast jag tycker hon borde ha ökat mycket mer i vikt då, så jag håller kvar på en möjligtvis två ungar.
Det är ju bara 6 dagar kvar nu så jag behöver ju inte vänta så jätte länge innan jag får mitt svar.=)

Ni som röstar i omröstningen får gärna skriva vad ni gissat på!

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards