SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 25 december 2009

Av Anna - 25 december 2009 15:23

Då var julafton över och idag har jag tagit det riktigt lugnt och legat kvar i sängen hela dagen, förutom när jag behövt gå ut och kissa min lilla valp. Har precis sett på Madagaskar 2 och nu hade jag inget speciellt att göra så jag tänkte passa på att blogga lite. I julklapp fick jag lite smått och gått, bl.a.:

- DVD-film, Harry Potter och Halvblodsprinsen.

- "Kylare" till laptopen, så att den inte ska bli överhettad lika lätt när jag ser på film/spelar spel.

- Plånbok.

- Godis.
- Pengar.


Hos marsvinen rullar det fortfarande på. Elektra har nu blivit helt återställd i sitt öga efter 5 dagars behandling med chloromycetinsalvan. :)
Tyvärr har inte lika glada nyheter om den lille selfpojken som föddes förra veckan, han har fortfarande inte börjat öka något i vikt. Men eftersom han fortfarande är pigg och har livsgnista så finns det hopp än.


Såg sedan att min hemsida inte fungerade och det beror på att passagen har problem med sina gratis hemsidor för tillfället.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards