SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Anna - 24 november 2008 21:33

Så ja, då var jag tillbaka.=P
Dagen har gått åt till att handla grönsaker till marsvinen. Var först inne på Willys och där köpte jag både bladpersilja, brysselkål och vitkål. Sen på Maxi köpte jag paprika och morötter. Så man kan verkligen säga att marsvinen var lyckliga nu på kvällen när de hade fem olika grönsaker att välja på!=)


Grönsaksfest!

   
Elektra var som vanligt överlycklig när det serverades bladpersilja.=)


Hos pojkarna delade de på bladpersiljan, så ingen skulle få mer än den andra.;)


Till sist en bild på min lilla sötis Liza.

Annat jag hittat på idag var att spela Xbox med J som jag skrev tidigare idag.... och sen var jag nere en stund nu på kvällen hos S och hämtade hö. Nytt hö kommer sedan hem imorgon.

K var lite småt virrig idag, så hon glömde helt att hon skulle ha med Johnny hem till mig idag.=P
Men imorgon kommer hon in med honom till mig, så då kommer det ny bild på honom och bilder på honom och Elektra tillsammans.

Av Anna - 24 november 2008 08:08

Vaknade förvånansvärt tidigt nu på morgonen.... redan 7.30 men det konstigaste är väl att jag känner mig jätte pigg!
Fast jag ligger kvar i sängen ännu och ser just nu på RIX morgon zoo på TV:n. Ska gå upp om ett litet tag och äta frukost, och sen lite senare idag blir det väl att jag går hem till J och spelar lite hockey på hennes Xbox.=)

Det råder akut hö brist här hemma just nu, så jag hoppas att vi får tag på hö gubben idag, annars får jag nog ge mig iväg och köpa en påse så länge på granngården eller något..... S sa att hon hade lite till i och för sig, men där har jag redan varit och lånat 3-4 gånger, och hon har ju inte hur mycket som helst.=P

Idag är det även endast 1 månad kvar till Julafton!=D

Vid 18-tiden ikväll anländer den sygge Johnny pojken, så jag återkommer då!

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards