SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 1 november 2008

Av Anna - 1 november 2008 16:13

Så där ja, efter att tanken slagit mig nästan precis att det var redan imorgon anmälan till Hässleholms utställningen går ut så har jag nu skickat iväg min anmälan.

Följande djur följer med:
 - SCH Imargos Elektra, self de. golden, deltar i pet.
- SCH GP Starlight's Strawberry Girl, satin de. golden, deltar i ras.
- Jerona's Golden Star, eng. crested de. golden, deltar i ras & pet.
- Starlight's Pretty In Pink, eng. crested pe. golden, deltar i ras & pet.
- Polka Pig's Dark Knight Look, self de. golden, deltar i ras & pet.

Sen ska även SCH GP Starlight's Strawberry Girl och SjrV-08 SCH Starlight's Amazing Grace äntligen vissas i uppfödargrupp tillsammans! (om allt går vägen denna gången vill säga....)
Efter denna utställningen kommer Max (Polka Pig's Dark Knight Look) flytta hem till Karola ett tag för att para SjrV-08 SCH Starlight's Amazing Grace, vilket förhoppningsvis kommer bli en toppen kombination!=)
Jerona's Golden Star kommer att flytta med hem till mig för att två veckor senare sättas ihop med SCH Imargos Elektra och göra fin fina små self/crested ungar!;)

SCH Obsessions Mystified som går ihop med Johnny (Jerona's Golden Star) nu har inte blivit parad än, men det kommer nog snart då de idag har gått ihop i två veckor.

Efter de här tre kullarna som nu är planerade blir det inga på ett bra tag. Utan nästa kommer att bli Julia som ska sättas med hane efter SM i juli 2009.

Såg även att på utställningen 17/1-09 i Landskrona ska det vara en finsk domare som dömmer korthåren, jätte skoj och framför allt spännande med en helt ny domare som jag aldrig ställt för!=)

Alla marsvinen mår toppen och nu ska jag snart gå upp och städa deras burar så de får rent och fint.

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards