SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Anna - 19 januari 2008 20:15

Idag har det varit utställning i Landskrona, och jag är super nöjd med mina resultat!=)
Hade som sagt bara med mig Liza av mina djur, hon fick 91p, cert och blev BIR. Sedan i finalen så blev hon BIS 6!!!! Hon blev även BIS pet 2.=)
Vile som jag också hade med mig, fick 88p och cert.

Starlight's Nami, som ägs av Karola, fick 90p, cert och blev BIR. Hon slutade som BIS 9 i finalen!=)
Starlight's Look Like Prince Charming som också ägs av Karola, fick silverkort och blev BIS pet 9.

Sydväst delade även ut årets priserna för 2007. Katie blev bästa crested i sydväst och Jack blev bästa satin i sydväst!

Har bestämt mig för att jag ska testa att para om Naomi med Vile om några veckor.
Sedan har jag även bestämt mig för att ta en annan hane till Liza, som även ska användas till Nami. Han heter Lake och är en self de. golden, som ägs av Marita. Tack så jätte mycket för att jag får låna honom!!!!
(Han ska få mycket kligröt och sen ska vi se till så att det blir en self pe. golden hona till dig!;))

Här är en bild på Nami och Liza tillsammans=)


//Anna

Av Anna - 19 januari 2008 07:11

Naomi kastade 3st ungar till igår kväll, men nu är i alla fall alla ute. Hon mår rättså bra, ser väldigt trött ut bara, men äter gör hon=)

Jag får se hur jag gör, om jag parar om henne eller inte, ska jag para om henne blir det inte förrän tidigast om 2 veckor då nästa brunst infaller.

Idag så ska jag iväg och ställa ut Liza och Vile i Landskrona, så nu får jag nog ta och göra vid mig=P

//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards