SMF 206 Starlight's blogg

Alla inlägg den 26 maj 2007

Av Anna - 26 maj 2007 19:47

Å jag vet verkligen inte vilken av satincrested honorna i Bellonas kull jag ska behålla!!

Jag behöver som tur inte bestämma mig än, inte förren det är dags för dem att flytta när de är ca 5-6 veckor.
Det är som tur en vän på brukshundklubben som ska ha en av dem, så båda kommer ju i alla fall att ställas ut, men jag vill ju ha den som är bäst!!;)

Den mörkögda flickan är bara såå söt och stora ögon, hon har lite öppet centrum.
Sen den rödögda flickan är inte så jätte bra typad, men hon är fortfarande söt endå. Hon har bättre crested än den mörkögda, men några vita strån i den (vill ju inte ha in vitt i avlen). Den rödögda har större öron än den mörkögda. Hennes ögon är mindre, men vilken rödögd har större ögon än en mörkögd?
De har ungefär samma färg, men den rödögda ser ut att ha något bättre och glödigare färg....

Just nu så lutar det väl emot den rödögda då JAG är kär i hennes personlighet=P Sen så tycker jag ju mer om de rödögda än de mörkögda för att jag tycker de rödögda får en mycket härligare färg!

Hur hade du gjort?! (kommentera gärna!)

Här kommer en bild på den rödögda i alla fall, är hon inte för söt?!
//Anna

Presentation


SMF 206 Starlight's är en liten marsvinsuppfödning av Self och English Crested i färgen Golden.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards